Friday, October 7, 2016

Aishhh..ni nak marah ni..

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...


Assalamualaikum..

hari ni mood sepatutnya nak menulis.. tapi hilang mood bila...

ok, dua bulan lepas, aku ada deal ngan satu jabatan kerajaan ini.. aku gi office dorg, hantar surat sendiri. dan terangkan satu persatu tentang sebab apa aku bagi surat tu.. 

hampir 2 bulan aku tunggu, tak der feedback dari diaorang. bila dah sampai satu tahap, aku kol balik dorg, dan dorg inform masih dalam penilaian.. apakah? urusan aku ni melibatkan duit dorg..aku nak bayar duit kat korang.. tak nak duit ker? huhu.. korang tau kan korang dah x banyak duit, aku nak bg duit korang proses lmbat-lambat.. aiyooooo...

xperla.. duit tu..aku tukar bli aset dlu..hahaha

ok..tu jer nak ngadu dlu..

mood aku dah kelaut ni..

asar dah..jum solat awal waktu.. 

bye..

adios..

No comments:

Post a Comment