Sunday, October 30, 2016

warded

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum w.b.t

setiap hari aku dah letak dlm planner aku untuk update blogs ni.. tapi biasala.. x dan nak on lappy.. selesa skit nak update blogs kat lappy berbanding guna smartphone..huhu.. ok. memandang kan aku tengah dok sorang2 sekarang ni, xder gangguan..so ni lah masanya.heee

29/10/16
aku rasa ni first time aku masuk ward after tukar insuran baru.. alkisahnya aku sakit perut lebih dari 2 hari.. dah makan ubat doktor bagi pun still sakit.. so, petang sabtu tu, aku g hospital dan warded.. time to rest..huhu.. mkn ubat ikut jadual dan di pantau setiap hari.. hmmmm

minggu ni, minggu last suami kerja di kuala lumpur. hampir 2 bulan, suami ulang alik kerja KL. rasa happy sangat suami ada di sisi bersama dengan anak2. kejap je masa berlalu..weekend ni suami akan fly balik sabah.. *sedih.. pas ni, raba-raba sebelah katil, tak de orang dah teman tido sebelah.. semoga tabah. sobs..sobs..

ok la tu je nak update dlu.. tlg doakan aku cepat sembuh..tq..

wassalam..

No comments:

Post a Comment