Tuesday, December 24, 2019

3 tahun ghupanyaaa

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum..

Last update aku 25 December 2016, genap 3 tahun aku tak up date apa- apa post dalam blog aku..haha.. sapu2 jap habuk2 dalam blog ni.. Jap.. acane aku boleh buka balik blog aku? hurmmm..

tadi la sedang tunggu colleague aku buat kerja, aku tetiba teringat url blog aku.. saja la buka kan.. haha.. actually lepas last post aku 2016 tu, aku ada draft post aku nak citer pasal skin aku break out and experience aku g ujian PTD pada 2018.. aku lepas sampai interview.. aku ingat dulu if aku dapat kerja PTD tu, aku akan post cerita tu.. tapi tak dapat..hehe.. so aku peram.haha

tak pe.. bila aku lapang aku akan up post pasal pengalaman aku tu untuk jadi bahan rujukan korang yang nak jadi PTD nanti..

oooo my life.. sekarang, heheh.. amira akan masuk darjah 3 tahun depan. dan amirul tadika 6 tahun. dan sadly said, i still PJJ dengan my husband almost 9 years.. bulan 1 ni ulang tahun perkahwinan kami yang ke 9.. Alhamdulillah kami masih survive.. 

Alhamdulillah sekarang aku dah bekerja office hour. since amira dah sekolah, aku usaha cari kerja office hour supaya malam aku ada masa untuk ulang kaji pelajaran amira. Sebelum ni aku Freelance guru mengaji untuk orang dewasa. Seronok sebenarnya ajar orang mengaji ni.. tapi serius aku cakap, aku tak reti ajar budak2 mengaji..hahah.. 

so, selama 3 tahun aku stop menulis, ada ke yang datang ke blog aku? kalau ada harap apa yang korang baca boleh beri manfaat pada korang. heee.. kalau ada la..

ok.. bye..

No comments:

Post a Comment