Monday, May 9, 2011

nothing special..

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum...

nothing special on yesterday for me.. eventhough Mother's Day.. sebab.. aku dan suami tak berpeluang balik kampung untuk peluk and wish depan-depan "Selamat Hari Ibu" wat umi dan mak.. and untuk mak mertua sekali..huhu.. sadis..

but.. alhamdulillah..kredit ada..so calling sudey.. mmg x der sentimental value ker ape.. at least aku ingat..cos bagi aku everyday adalah hari mengingati parents kita kan.. dalam doa lepas solat.. dalam pape jer la yang kita wat.. mesti ingat kesan yang akan berlaku pada parents kita kan.. so.. umi, abah, emak ayah adik sayang kalian..bangat.. and for mak and abah melaka.. tia sayang kalian jugak.. thanks sebab melahir dan mendidik Amir Akmal Ibrahim, sehingga menjadikan dia insan yang berguna di muka bumi Allah ni.. thanks mak dan abah..

ok.. no bebel banyak-banyak.. aku ada agenda hari ni.. perlu deal ngan Jabatan Kimia.. hope urusan dipermudahkan.. susah gak if kerja aku kena deal dengan jabatan and fakulti lain.. aku sangat tak suka sebab kerenah birokrasi.. OMG.. pada mu ya Allah aku berserah, permudahkan lah segalanya.. aminnn..

ok.. nak solat dhuha lu.. jum yok.. =)

Salam penuh kasih sayang ^_^ v

Wassalam..

No comments:

Post a Comment