Thursday, May 5, 2011

omG.. my students!!!

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum

aku dah pening pale marking paper students aku... ya Allah.. bukan menda tak ajar pun.. adush ai..
yang aku hangin tu summaray, dah bese buat dah.. dah wat revision one week before test.. ade lagi yang tak paham soklan.. adush ai..

lagi tak bleh bla student pro, yang asyik bajet "teacher i can do it. it is easy teacher" pun leh wat small mistake.. hangin tul aku..

dah la.. malas tengok paper ni.. dah pening pala.. huhu.. tapi bagus gak.. selamat duit teacher dr bagi uols hadiah kan.. hahahaha..

otei, selamat malam dunia.. techer dah pening pala...

Salam Penuh Kasih Sayang ^_^v

Wassalam..

p/s: ade aku kisah if aku cikbu english tp dalam blog, aku camporization bahasa aku.. huhuh.. blog tempat aku membebel..ade aku kisah bahasa pe aku nk guna..huhu.. sori aku dah pening paleee... tata..

5 comments: