Tuesday, November 29, 2011

lepas geram #1

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum, wat readers yg sudi menjengah blog picisan aku ni..huhu. mlm ni aku just nak melepaskan geram a.k.a meroyan jap..hahaha

aku rasa, x perlu lah aku meroyan kat FB, sebab member2 aku sure rasa... macam x logik jer aku nak meroyan pasal hal ni kan..

argh.. stress la guna online utk hntr progress report.. dalam keadaan aku cm ni.. rasa nak lempang2 jer system tu kalo dia manusia yg hidup..huhu.. awat?? bila aku dah wat, dah taip, kata dah save, aku back page balik..tngk x der.. aiyoooo.. aku dah la malas nak taip.. so copy paste jer la report yg aku dah wat kan.. x haper punya bengong, x leh paste kat dlm tu..Choi... aku hangin tul la.. huhu..

aku dah la tak leh stay lama2 ats kerusi ni..sakit la..huhu..

dah.. lega dah melepaskan geram di sini...

nak tido...

wassalam.

No comments:

Post a Comment