Wednesday, March 16, 2011

favRet beLog

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum..

haruslah datang fak awal.. bajet nak start wat keja awal-awal la kan.. haram la.. x der maner nyer si Qalbi nak wat der.. hahah.. 
starting my day kat PG room, aku akan pastikan ni page2 yang aku akan bukak lu..hahah

1. my email
2. belog
6. mukabuku.
7. berita harian online..

hahaha ni suma terapi aku before aku mula wat keja. baru semangat kan.. hurm.. 

then, malam tadi befora tido, cek la gambar-gambar kawin dalam cd yang photographer ari tu bg. bajet nak tukar my Fb pic profile.. the, jumpa satu pix ni.. aaaaaaaaa.. suka sangat.. tapi x sesuai plak publish jat Fb.segan giutuewww.. uweks..

so Qalbi jadikan dekstop wallpaper. pas mengexplore cara nak susun icon2 kat dekstop, then akhirnya jadila cm ni.. weeeeeeeee..

hey.. i love him so much.. he tries to be the best for me.. always.. hehehe

dah. enough.. 

gi menghadap teaching plan ko yang tak siap2.. tp nak submit malam ni.. pe kejadah la.. aish!!!

Salam penuh kasih sayang ^_^


Wassalam...



2 comments:

  1. ipai: per yang menarik?? huhu.. ha aku layan gak entry ko, tp lately ko x post entry sngt kan.. tu ar jarang bukak.. hohoho

    ReplyDelete