Monday, March 28, 2011

i Just say 'OK'

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

dulu aku ade post satu entry di blog lama, di mana satu statment yang aku tak suka dan paling anti sejak aku kecik.. pemikiran orang dulu-dulu, yang tetiba berjangkit pada orang muda skang.. hampes tul la!!!

dan yang paling aku sadis sampai geram tak terkeluar air mata adalah statment yang aku bangkang dan aku anti tu, akan terkena pada aku.. what the...!!!

aku malas nak bising-bising, kepoh sana sini, mengomel tak tentu pasal macam orang tak waras. sedangkan Allah bagi aku akal untuk berfikir dengan baik.. so, i just say 'OK'.. puaskan hati orang yang meminta.. 

bisik pada hati yang sedang meluap-luap nak memuntahkan segala maki hamun: "bersabarlah wahai hati yang kuat. dengan kesabaran kau akan menang..."

now, aku hanya mampu berdoa agar statment yang aku anti tu tak jadi kenyataan dalam hidup aku.. serius aku anti gilersssss. huh..

i can't imagine benda tu akakn jadi pada aku, dan aku buat dengan hati penuh terpaksa sepanjang hidup aku.. yer.. bleh mati dalam keadaan tertekan kan.. hahahah

redah jer la Qalbi.. ko kan mmg kaki redah...



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
aku tak nak laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



p/s: kesengalan melanda =P


3 comments:

  1. interesting facts: actually lagi benci/anti kita kat satu menda atau orang tuh, semakin kita dekat dengan menda tuh ..jadi, bila kita benci, lg senang benda tuh jadi kat kita ..

    tips: jgn benci2 n jgn anti ... cool je ..

    ReplyDelete
  2. cahaya kemuliaan: hurm.. sumthing yg aku hrap x jd dlm hidup aku.. sush nk ckp ar.. huhuhu

    @ipai: aku x der ingt ker, benci gilerrr menda alah tu.. just i hope x jd dlm hidup aku jer.. moga masa akn merubah keadaan.. huhu

    ReplyDelete