Monday, March 21, 2011

TukaR lagiiiiii

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum..

di saat nak siapkan proposal, aku gigih kan hapdate template blog aku.. x sngka malam ni internet tahap laju berganda.. of cos la aku terexcited lebih.. heheheh...

why wat cm ni..?? nape background putih?? sebab.. heheh suma warna bleh masukkan.. heheh.. so aku pilih oren, coklat and pink.. why??

oren???

sebab dulu time before kenal husband secara rapat, aku jumpa dia time dinner akhir Career Carnival 10 kat tasik UTM. aku pakai baju oren time tu.. rasa diri comel sangat time tu.. heheheh.. selepas husband lamar aku, dia kata dia suka aku dalam warna oren.. dia kata dia nampak aku comel sangat masa dinner tu.. time tu kot dia suka kat aku.. muhahahah.. happy gilerssss bila org kita sayang puji kita kan.. so aku pun suka la colour oren sampai skang... hehehe

coklat??

sebab warna natural.. and major baju aku warna coklat.. and my bag and shoes.. almost warna coklat.. i loike okes.. comel ker?? owh tak.. rasa dalam warna coklat aku nampak lagi kiut.. coklat = kiut.. bleh kan?? heheheh

pink??

owh tak sangka aku juga ade perasaan nak minat pink.. huhu watsoever la kan.. yang penting aku x der kipas susah mati warna pink.. heheh.. tapi aku suka gak pakai baju warna pink.. cm ader skit2 comel gituew.. heheh.. asal warna nampak cumil, aku suka la..hehehe..


ok.. even kolobrasi warna cm haram jadah.. so aku belasah jer la.. nnt2 la aku edit.. sebab ni mmg edit paling ekspress.. ikut suka jari yang klik mane dia nak.. hehehhe.. 

ok.. jum stdi sampai muntah pening.. huhu


P/s: guys sok Qalbi ader interview biasiswa Zamalah.. tolong doakan usaha Qalbi dipermudahkan and rezki Qalbi dipermudahkan.. dapat la duit nak belajar kan.. heheheh.. x der la susahkan husband Qalbi ea.. ^___^

Salam penuh kasih sayang ^_^v

Wassalam..

2 comments: