Saturday, April 16, 2011

akU rindu W980i aku.. wawawawa...

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...



Assalamulaikum

ok.. ni handset lama aku, sebelum aku pakai Nokia.. aku kembali menggunakan Nokia selepas 2 kali tukar hp sony, dan hp tu 'mati' disebabkan keganasan aku menggunakan gadget.. huhu.. memang handset yang tahan lasak cam Nokia jer sesuai ngan aku, wat baling-baling atas katil pas msg, kalo terjatuh dengan sengaja atau tak, masih maintain leh guna.. huhu

yes.. aku giler rindu ini handset yang x function lagi, tapi now aku tinggalkan kat kedai handset untuk di baiki selama 3 bulan lebih.. tak amik-amik.. apalah punya bijak cerdik terlebih kan aku ni, dah bos kedai tu kata, memang tak leh betulkan, amik la.. yang ko duk biar dia jaga handset ko tu wat per kan.. ha kan dah rindu.. huhu..

yer aku rindu.. rindu sangat.. aku tak kira, next week balik, aku nak amik balik handset tu.. nak try hntar kedai lain gi repair.. huhu.. aku sayang handset flip sony aku ni.. huhu.. konon la.. kalo ade duit beribu riban, dah lama aku rembat handset flip yang baru... hahhahahah.... 

x per la.. pape hal pun aku harap handset ni bleh dibetulkan lagi... hurm.. tadi gi dok usha handset flip, dah tak banyak dah.. sebab yang banyaknya, handset touch screen... wawawwa.. aku sngat tak suka handset touch screen, even everyday aku main game kat iPhone 4 rumate aku.. hahahhaha.. kalo nak balas2 msg time drive memang tak praktikal.. huh..

so, aku masih kampung, guna butang nak menaip, ade aku kisah?? tak kan,sebab pengguna touch screen tak kisah pun ngan aku.. ngeh3.. ok.. semoga impian aku tercapai nak betulkan handset sony aku tu, and handset tu masih baik cover dia seperti mana aku hantar dulu, kalo tak aku saman boss kedai tu!!! huh

k nak merawt rindu kat cik abang plak.....







5 comments:

  1. ape je la gadget yg tahan ngn ko kan..sume org tau kot fakta tu! hahaha

    ReplyDelete
  2. hana: kecoh la ko.. huhu.. aku ngah sedih ni.. saje jer kan.. =P

    ReplyDelete
  3. cahaya kemuliaan: jum2 pakat2 x suka ea.. heeeeee

    ReplyDelete
  4. saya guna hp sony gak. rosak tang mic. kalau cakap dlm tepon, trpakse jerit. tu pun org masih ckp yg suara sy mcm berbisik.kalau pompuan dengar, mesti cair. hahaha! gurau.

    p/s:trpakse setia dgn sony (kerana xde fulus).

    ReplyDelete