Sunday, April 10, 2011

tOlonG d0aKan SaYa

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum....

mohon doa kalian, semoga urusan pengajian aku diperingkat sarjana ni, dipermudahkan Allah. andai diizinkan, aku akan usaha sebaik mungkin untuk tamat hujung tahun ni... maka doa kalian aku harapkan jua.. huhu (skema giler ayat aku kan..=P )

yer, aku nak follow husband mana saje dia pergi.. insyaallah.. bulan 6 dia dah mula kerja. tapi tempat masih tak pasti lagi, memandangkan status nya sebagai suami orang telah diketahui oleh company tersebut..
pape pun yang terjadi pas ni, im still with u sayang.. insyaallah..

so, uols please doakan aku ea.. semoga aku cepat tamatkan pengajian aku dengan success.. and follow my husband.. ^_^

thanks..

Salam penuh kasih sayang ^_^


Wassalam..

P/s: abang pun doakan saya ea... heeee


No comments:

Post a Comment