Friday, April 8, 2011

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum

not in a good mood.. so aku malas melayan perasaan aku, sedangkan keja tengah banyak lagi nak diselesaikan sebelum assesment aku ni.. perkara yang menyakitkan hati, yang membuatkan aku sedih.. gi nyah jauh-jauh.. sape pun aku skang, kadang-kadang kene akui aku kene stand alone jugak...

kadang-kadang nak menitik gak air mata ni.. but please.. suma tu tak penting skang ni.. aku nak kene siapkan:

1. report aku yang nak submit selewatnya petang ini.
2. binding report KB, and nak submit petang ni jugak. but before tu nak minta pengesahan Dr dia..
3. aku nak kene study dengan lebih masyuk lagi..
4. siapkan slaid nak present khamis or jumaat depan depan prof.
5. prosiding untuk present isnin 18 hb..
6. nak follow bengkel penulisan thesis dan paper 12 dan 13 ni.. huhu

aku serabut.. please... malas ar nak fikir menda emo-emo ni.. huh.. 
hati kene kuat.. aku kene stand alone sometimes..
whatever pun.. suma kene setel b4 due date Qalbi.. i know u can do it..

gudluck to my self!!!!

Salam penuh kasih sayang ^_^

Wassalam





No comments:

Post a Comment