Tuesday, April 26, 2011

dah Siap!!!

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum..

phewww... ahirnya selesai jugak keja aku mengikut target.. insyaallah leh submit malam ni.. alhamdulillah.. okey.. what the fish yang aku kecohkan ni ea?? bajet cm bagus jer kan.. k tetiba plak.. huhu

okeh cenggini.. before aku merepek lebih-lebih... bak kata seorang kawan tu kan.. merepek itu indah... apakah??? okey aku nak show uolsss ni.. hehehe



tadaaaaaa... test paper untuk student aku dah siap dengan sempurna... huhu... lega cek tau... actually semalam pun dah bleh siap senanya.. tp bila aku tengok kerja aku tu cam carca merba jer kan.. so aku decide aku nak wat semula dan tambah soklan summary.. gituewww.. gigih la aku nak check summary students aku kan..

ok.. ni adalah kertas ujian fasa 2, English form 1 dan form 2 untuk student tempat aku ngajar tucen tu.. so aku bg tngk muka depan jer la ea.. maner la tau kan.. student aku dok skodeng belog aku, hbisla kantoi soklannya..huhu... tapi untuk soalan summary Form 2, aku bagi susah skit..hahahah..sebab soklan objectives dah kacang kan.. hahaha..

gi pun, aku dah promise ngan dak2 ni, dapt 90 markah ke atas, techer bagi sumthing..hehehe.. coklat sudey.. or more.. yang penting doarng dapat capai target de bombs gituewwwww.. 

so pada students aku yang bijak pandai, semoga minggu depan adalah hari bertuah uolsss.. and try ur best k.. I hope uolsss will do better than your first test... okeys...

k, uolsss actually banyak menda aku nak story mory, merepek 'itu indah' dan berkongsi pengalaman hidup aku dengan uols.. tp sat na.. suma tu akan terlaksana lepas aku nyer kelas tucen malam ni ea... persoalan nyer?? adekah yang menunggu entry2 asbestos aku ni..?? ceh berangan jer... 


okeys.. adios gracias  (betul kah?? )

Salam penuh kasih sayang ^_^ v

Wassalam



4 comments:

  1. aku sentiasa menunggu merepek rakan2 aku. hohoho. dayah bo pn lame da tak merepek. hai reindu~

    ReplyDelete
  2. woahhh!! teacher la! baru tau.

    ReplyDelete
  3. ammo: hang plak bila nak merepek?? aish..

    hanna: matilaaaaaaa dah kantoi kat hana, comfirm kene prank pas ni.. aish.. =P

    ReplyDelete
  4. juling satgi bijik mata ko menanda summary.
    tambah sakit hati student jawab tahpape macam xpernah belajar :P

    ReplyDelete