Wednesday, April 6, 2011

SayaP-ssyaP cinTa

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum

Alhamdulillah, draft proposal dah submit. so dah check.. and i need submit yang betu-betul nya, esok petang. hurm.. malam ni bertungkus lumus la wat ea.. heheheh.. insyaallah semoga siap!!! *bersemangat!!*


after di 'conteng' oleh prof.. huhu

ok.. before membebel panjang-panjang, aku nak ucapkan Gudluck molek2.. wat my friend KB.. cos besok dia ader interview untuk jadi tutor UiTM, lecturer wanna be.. hehehehe.. semoga semuanya dipermudahkan ea KB.aminnnn. will miss u.. ^_^

ok.. disebabkan mood cinta masih bermaharajalela.. so aku just nak share satu lagu.. heheh.. hurm.. yang tak leh bla, lagu ini aku terdengar lepas hatar suami ke kolej dia. on the way balik kolej aku, aku on radio, kuar la lagu ni, dalam segmen 'Kita Punya' by Hot Fm.. hurm..layan.. cos macam ader persamaan ngan lagu yang pernah aku suka dulu kala.. hohoho..

ni lagu dia, dari VR2 (stand for Voice Rejected 2. wakakakak... gelak sakan aku dalam kete time tu.. )
ok.. lagu ni aku tujukan khas buat pakwe aku, merangkap suami tercinta.. ececececeh... rindu sama kamu, sebab kamu busy bangat.. hohoho.. ntah camner la kalo dah keja nnt kan.. huhu.. 

aku leh copy lirik lagu ja.. x larat nk download video... huhu..

Sayap-sayap Cinta by VR2

yang terkasih, 
peluklah hatiku dalam cinta
selimuti jiwaku yang rapuh
bila kau tak ada di sisi ku

mempelaiku
baringkan jiwaku dalam kasih
dan biarkan kidung-kidung cinta
menyanyi di dalam relung hati


c/o: wahai kau cinta bawa aku terbang
menembus hatinya bersama rinduku
wahai kau cinta tunjukkan jalanku
bawa aku terbang menembus hatinya

wahai kau cinta terbangkan sayapku
menuju hatinya yang selalu ku rindu
bawaku terbang wahai sayap cinta
bawalah diriku ke dalam hatinya

bila hatiku gelap terangiku
bawa cahaya dalam hidupku
bila ku jatuh nanti peluk aku
bawa aku terbang bersama mu

...starting lagu ni dah mcm lagu favret kitaorang, hurm... lagu 'Selamat Ulang Tahun Sayang' by Imran Ajmain.. cilok ka?? hahhaha... tak per.. yang penting lagu ni best.. heheheh

Salam penuh kasih sayang ^_^ v

Wassalam



No comments:

Post a Comment