Sunday, July 31, 2011

......

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

cik suami dah selamat tiba di Sabah.. petang td 5.30 pm gi hantar dia di KLIA.. huhu.. dalam keta kami bleh bergurau senda lagi.. gosip2 pasal hal adik beradik.. namun, bila dah sampai di balai kat terminal, dan aku dah nampak kapal terbang ngah landing tu.. aku ras sayu.. tetiba terasa mata ni panas dan ader air yang mengalir darinya...

cik suami mungkin perasan.. lantas menarik aku di dalam dakapannya... aku tak dapat menahan air mata dari biarkan ia mengalir dengan lebih deras.. biarkan ianya mengalir bersama perasaan yang hiba.. sehingga melepaskan dia pergi di pintu pelepasan pun, air mata ku tak berhenti mengalir.. 

sunyi... jauh... sepi.. di ketika ini juga, aku masih merasainya.. maafkan diri ini kerana tidak mampu mengawalnya buat masa ini... aku tahu, dia tak mahu aku berterusan begini.. aku tahu, dia mahu aku terus kuat menjalani perpisahan ini, yang tak tahu sampai bila akan berakhir..

but please aku merayu.. tolong balik raya ni.. please...T_T
tia tunggu abang.. sentiasa tunggu abang sehingga hujung nafas tia... janji...

thanks to be my frens, my lovely and sweetie husband.. walaupun kita jauh.. hati kita tetap dekat, hati kita tetap setia dengan cinta yang kita bina, hati ini tetap saling sayang menyayangi, tiada siapa boleh menggugatnya.. I love you with all my heart Amir Akmal.. so wait for me always, still be there for me... and I will love u forever...

p/s: selamat menyambut ramadhan al-mubarak

2 comments:

  1. der dier g keje...mana tau nt dier surprise kan ko..tu sbb dier suh ko g beraya kt umh mak mentua ko...positif la...dier nk surprise ko tuh jer...kool k...ntah2 awal2 lg da belik tiket blk raya, ko mane tau kan?!!

    ReplyDelete
  2. hahah.. yer la tu dah beli tiket. x der maner nya.. cuti pun x apply lg.. huhu.. dia tetiba nak apply cuti raya hari tukan lepas, dpt tahu mama n baba nak 'buli' adik raya ni.. msti ar nak back up isteri kan..hehehhe

    ReplyDelete