Tuesday, July 26, 2011

hari dipermudahkan Allah

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. hari ni Allah limpahkan rezki dan kemudahan kepada ku..syukur alhamdulillah.. weekend lepas adalah hari bermalasan ku.. kerana berdating sepanjang weekend dengan Cik Suami yang sangant baik + kacak..ececech.. Alhamdulillah, bahagia bila bersama dia.. dan this weekend i have my mind set to finish up all my analysis, to write the draft for abstract's paper.. huhu... so nak kate busy skit.. sehingga tak lunch semalam.. huhu.. so, petang tu, main masak2 ngan kak pah dan tini (kawan baru, budak kimia industri, awek kawan Cik Suami..heeee).. siap gak la 3 lauk yang simple..heheh

so hari ni, bersiap dengan awal.. sebab nak kene kejar gi Klinik Kesihatan Taman U for take my appoitment at Hospital Sultanah Aminah (HSA) tomorrow. argh.. x suka appoitment dengan hospital.. lembab..waste my time... ( ceh poyo jer..) tp tu la hakikatnya..huhu.. then si Kak Pah nak beli buah tangan untuk family angkat dia, sebab insyaallah petang ni nak gi Pasir Gudang.. so, layan kan jer la, even aku rasa..."weh cepat skit, aku nak wat keja ni..huhu" tapi x smpi hati nak cakap..just berdoa dalam hati, semoga Allah permudahkan keja aku... hurm...

so masuk PG Romm, on lappy.. and check my email.. urusetia program send an email.. and i know from them... yes3.. memang itu yang diharapkan..heheh.. extend masa untuk penghantaran abstract..hagagagag... ^_^  so dengan tenang aku leh wat keja.. arrange masa baik2.. dan leh balik weekend ni dengan tenang..heeeeeee suka3... =)

Alhamdulillah..ni suma keja Allah kan.. Allah sentiasa tolong kita bila kita dalam kesusahan dan kesempitan.. rasailah kehadiran Allah dalam hati kalian.. insyaallah..korang tak rasa sunyi, dan sentiasa berada dalam lindungan kasih sayang Allah...

dan buat suma readers.. tlg doakan aku, hope appoitment besok, means aku kene wat beberapa ujian kesihatan, aku harap, semua positif dan aku sihat tanpa penyakit berbahaya...aminnn ya Allah..

p/s: Selamat Menghadapi Ramadhan Al-Mubarak.. ^_^

Salam penuh kasih sayang ^_^ v

Wassalam..

No comments:

Post a Comment