Tuesday, July 5, 2011

moga ini yang terbaik

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum uols.. heeeee.. lama mendiamkan diri.. busy?? hurm.. sikit la.. tp lebih x der mud nak mencoret pape kat sini.. *rasa nak bg pelempang jer kat muka sendiri..huhuhu..*

actually, nak story ni.. i got this from my dad.. tq abah..
tadaaaaaaaaaa

laaaaaaa.. pos ekspres jer pun.. per nak heran kan..

huhu.. memang la tak heran tengok pos ekspres ni.. tp yang aku sangat2 la heran dan peduli, adelah isinya.. heeeeeeee.. yer isinya yang selama ini aku tunggu-tunggu.. dan aku harap ni la masa depan aku. 

dulu pernah aku bitau kawan baik aku Sheril, i want to be... bla..bla..bla.. dan2 respond Sheril kan : aku kena gelak.. ko kelam kabut cm ni, manage masa pun tunggang langgang.. ader hati nak jadi 'tue'..huhu.. *sebaik kawan baik,kalo x memang dah kena..huhu..*

ok, ni baru permulaan. aku tak tahu aper yang akan jadi masa depan. tapi inilah sebenarnya yang aku harapkan jadi milik aku, masa depan aku. Alhamdulillah dapat sokongan suami tersayang.. 

"Ya Allah, aku tidak tahu apa yang aku mahukan dalam hidup ku, berikanlah aku petunjuk Mu ya Allah.. dan seandainya apa yang aku mohon dan pinta pada Mu adalah yang terbaik bagi ku, keluarga ku dan masa depan ku, ku mohon pada mu perkenankalah ya Allah... Aminnn ya Allah.. "

dan pada readers, doakan saya dapat yang terbaik dalam hidup saya ea.. semoga uols jugak dapat yang terbaik untuk diri uols dan terbaik dari sisi Allah.. =)

Salam Penuh Kasih Sayang..

Wassalam ^_^v

2 comments:

  1. jap2 .. tak de hint isi dia kan ?

    ReplyDelete
  2. heeeee.. xder hint pun.. just harap tlg doakan saya dpt yg terbaik dalam hidup saya ea.. =)

    ReplyDelete