Tuesday, February 22, 2011

Bloglist Sahabat BPM

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum..

aku berniat nak masukkan blog yang tak seberapa ni.. dalam list Blog Pilihan Malaysia (BPM) secara suka suki hati yang tengah bosan..memandangkan dorang tengah offer kan skang ni.. baik aku rebut peluang ni.kan.. if uols nak tau lebih lnjut, jum terjah sini


  uols tau tak saper pengasas BPM ni?? ha.. meh sini aku cerita skit..
pengasas nya ialah saudara Azman Roslan dan beliau juga ader blog peribadi beliau sendiri.
jum kita check it out.. >>> sini  ^_^


aku nak kater baru dalam dunia blogger ni tak la lama sangat. memandangkan aku baru tukar blogg ni.. so aku harap ramai yang sudi menerjah blogg yang tak seberapa ni and sudi berkawan dan bertukar pandangan dengan tuan blogger yang comel masih lagi bertatih dalam dunia blogger.. huhu..


so, sila lah menerima blogg saya ini yer saudara Azman..
thanks ea ^_^ v


Salam penuh kasih sayang ^_^


Wassalam..

No comments:

Post a Comment