Friday, February 18, 2011

okeys..

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...
Assalamualaikum..
rasanya musim luruh dah bermula kat UTM ni. OMG kalau jd model musim luruh ni kan best.. heheh. teringat zaman aku single dulu.. dok gi carik port baik kat UTM ni bergambar ngan kak ain.. 

tak yah nak gi jauh-jauh.. UK ke, US ker.. ha.. kat UTM pun leh tngk musim luruh nan indah.. cheeeeewah... just bezanya, x dapat la tengok daun-daun maple yang kering gitu... kalo leh nak terbangkan daun tu macam dalam scene Mohabbatien.. kelass tak uols.. heheh..

ok, aku dah merepek.. tak elokkan..excited nak gi Fak awal-awal.. even semalam tido pukul 2.. Alhamdulillah, berkat doa semua, aku dah semakin sembuh.. so mengcoverkan semula, masa-masa terbuang aku dengan cara yang berfaedah.insyaallah.

so.. jum mengoptimumkan penggunaan masa dengan cara yang baik di hari yang penuh dengan keberkatan ini.. salam hari Jumaat uols... ^_^

orkid putih khas untuk kalian, readers yang di aku sayangi.. weeee

Salam penuh kasih sayang ^_^

Wassalam..

p/s: pilihanraya dah bermula.. saper aku nak pangkah?? cepatlah promote. leh rosakkan undi... muahahah (sengal!!!)

2 comments:

  1. hahahaa...keless nak feeling2 bak autumn in my heart...nan-ADO!haaha

    orkid tu award ke hape? hehe

    jadah la ko nak rusakkan undi.dah pi balik! haha

    salam jumaat~

    ReplyDelete
  2. jang: harus la kan.. huhu

    award?? aku tak reti nk wat award2 tu.. ti la aku stdi lu.. heheh

    aku la perosak undi tegar kat UTM ni.. hahah.. ha..ko ader?? =P

    salam khutbah jumaat~~

    ReplyDelete