Friday, February 11, 2011

pLaninG fLoop

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum...
rasa mood weekend aku berterbangan entah ke mana. can u imagine, dah syok planing nak gi sana gi sini ngan suami, tetiba ader programe yang kacau daun.. huhu.. so sdih okehs.. hurm..

petang semalam, aku dapat call dari Prof untuk jumpa dia kat bilik dia. then, aku ngan bersemangat pergi.. dan dan..

"Qalbi, Isnin ni, kamu tolong defend projek kamu yer.. ader assesment"
dalam hati.."OMG..rosak planing holiday aku..huhu.. T_T"
"ooo.. ni 1st assesment ker prof??"
"tak.. tapi assesment untuk dapatkan grant projek. saya apply untuk projek kamu"
dalam hati.."ok duit.. muahhaha"
"ooo ok... kat maner prof?"
"Ibnu Sina.."
dalam hati.. "ok, gigih kene naik bukit lagi.. "

then petang tu, terus mood aku rosak time kuar ngan suami.. huhu.. mula la muka aku berubah kan.. aish..  suami dah faham sangat perangai isteri dia ni.. ader yang tak kena, mula la wat muka.. yer aku sangat jujur.. memang tak pandai sembunyi reaksi muka, if aku memang tak puas hati.. tak kira la dengan siapa pun.. kalo aku leh cover muka tu, memang dah kira baik la kan.. huhu..

bincang-bincang ngan suami. then wat kata sepakat.. begini, begini dan begini.. so petang tu aku happy balik..heheheh.. suami memang pandai amik hati aku.. pandai pujuk.. heheh.. suka3..

***********************

so petang ni..insyaallah balik Melaka dan Senawang... yeah3333

i Luv en. AmiR aKmaL..

u syg i x?? heheheh



ha ni pic yang aku nanti-nantikan..heheh.. agak gediks kan pose aku..hahaha..kredit to kak pah senget, sengal, comel. kalo nak baca nlog beliau yang senget sila la. kaK pAh seNget


suami mesti ngah tahan malu giler time ni..cik abg saya pemalu orgnya..sebab tu saya sangat sukakan dia..heheheh

p/s: aku nak gi usrah..happynya ade usrah baru..yippe..
Salam penuh kasih sayang ^_^


Wassalam



4 comments:

  1. cik, eh salah, takleh pggl cik dah .. pn qalbi, sori tak dapat dtg ari tuh ..

    tak de kat rumah lagi time tuh .. masih di usm .. join projek yang dibuat olej junior .. diorang jemput sebagai vip .. hee .. apa2 pun congrates

    ReplyDelete
  2. pergh.. vip.. x bleh bla la cik ipai kita.. heheheh..
    xper2.. syiqa ngan ean dah tlg mkn kn utk ko..hehehe

    ReplyDelete
  3. hai pn qalbi, tahniah atas kehidupn baru ( ipai yg bg tau) ^^

    ReplyDelete
  4. qalbi UTM kat mana????
    org pun kat utm kat KDSE..

    ReplyDelete