Monday, February 21, 2011

buat KaLian yaNg diingati

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

andai bisa kalian fahami.. 
aku merindui kalian.. 
merindui kenangan bersama kalian... 
kerana dulu aku sebahagian daripada kalian.. 
walaupun selayaknya aku pergi meniggalkan kalian,
tetapi aku memilih untuk setia bersama kalian, 
melihat turun naik perkembangan kalian..
bukan hajat di hati melupakan kalian
sedangkan aku masih mengingati kalian.
pertolongan yang diberikan 
di saat aku dalam kesusahan.
senyum tawa bersama kalian 
terukir di kala aku kesunyian. 
aku gembira saat bersama kalian..

maaf yang bisa ku pinta..
tapi ketahuilah..
hati ini ingin berjumpa kalian
ingin berkongsi cerita kegembiraan kehidupan ku kini
namun...
ini realiti kehidupan
tak bisa memuaskan hati semua orang
dan hati ini yang harus ku korbankan

maafkan aku kalian
dari jauh aku doakan
buat kalian agar terus success
dalam pengajian kalian..
mencapai matlamat kalian.

walaupun, aku jarang bertemu kalian
tapi yakinlah hati ini
segala kenangan, pengorbanan, gelak tawa kita bersama
takkan aku lupakan
itulah sebahagian hidup aku yang dulu..

semoga kalian berjaya..
dan terima kasih untuk semua tunjuk ajar
yang pernah diberikan..
terima kasih kalian
dan maafkanlah daku..

Salam penuh kasih sayang T_T

Wassalam..

2 comments:

  1. aku t'masuk x dlm coretan di ats?

    hehe

    ReplyDelete
  2. ops.. ko tak termasuk kat team ni.muahaha..
    ti aku wat entry utk ko yea.tnda ingtn tulus ikhlas abdi.. weeee

    ReplyDelete