Friday, March 22, 2013

Arena

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum w.b.t

Petang tadi aku kuar pergi Taman U, teman member aku Lini g amik kad kawin. Pas tu planning nak g dinner ngan member lagi sorang, aku namakan dia K. Tempat dinner may be ke Ateh Corner, Taman U. Tempat tu memang famous dan aku rasa kebanyakkan budak UTM tahu di mana Ateh Corner.

Tapi tetiba Lini bitau ngan aku yang K tak tahu lokasi Ateh Corner di mana. So, weols decide lepak kat Jusco Taman U, makan kat Arena (food court dlm Jusco panggil Arena jer). Aku mmg tak kisah, bleh cuci2 mata kat Watson or Guardian pas tu kan..heeee

Sampai saje kat Jusco kitaorang jumpa depan kedai Speedy. 

K: so nak makan kat maner? aku pose ari ni..
Lini: kat Arena jer la. akan nak kuar balik semata-mata nak g Ateh Corner kan?
K: yer la. tapi Ateh Corner celah maner?
Aku: Ateh Corner kat 'payung' Taman U 
K: 'payung' Taman U kat mane plak?
Lini: uiks bape tahun dah ko duk UTM smpi payung Taman U pun tak tahu ni.. aishhh...

Kitaorng pun masuk la Arena, cari meja and duk lepak dulu sementara nak order makanan. yer la orang pose kan, akan nak order cepat-cepat.. sejuk la makanan tu nnt..

Before decide nak makan apa:

K: weh dah pukul bape?
Lini: 6.30 dah.. so, nak order makan per? kat sini dah la mahal pas tu x sedap plak..
K: Yer ker tak best.. kalo cm tu jum ar g Arena.

Aku pandang Lini, Lini pandang aku. Kami diam.. Dan ketawa kami terhambur di Arena. Si K pula terpinga-pinga tidak faham... blur.. =.='

yer la..orang pose kan.. lapar la tue... hehe3

Pas tu kitaorg kuar gerak g Ateh Corner, utk buka pose dan bergelak tawa sebelum Lini jadi isteri Nizam. hehe3

No comments:

Post a Comment