Tuesday, March 19, 2013

mama.. mama.. muahmuah

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Assalamualaikum w.b.t

hari ni baby amira safiyyah gi klinik kesihatan.. appoiment dengan doktor.. aku yang baru balik UTM rasa terkilan gak..awat la aku tak tunggu satu hari untuk spend time hantar amira g klinik.. konon la nak balik awal ke UTM dapat kerja siapkan cepat-cepat dan terus balik.. yeah.. dan itu lah sebaik nya sekarang sbb aku dah x tahan everyday aku kene saman kenderaan sbb tak dak sticker pelajar.. awatnya?? aku dah 2 sem x daftar kot.. stress la cm ni..hu3.. ok tu kita setel besok.. heee.. *dah kelaut..

yer pasal amira.. umi kol masa aku kat lab. umi cakap nak wat video kol.. so aku pun kuar dari lab dan carik tempat baik untuk bervideo call. umi bitau amira sangat aktif di sana sehingga ada orang bitau umi, umi tak perlu amik herbalife untuk cergas dan kurus.. cukuplah dengan menjaga amira safiyyah..kah.kah.kah.. 

so, terpampang la pic aku di skrin telefon umi..

aku: amira sayang.. wat pe tu??
amira: mama..mama.. *dia mendekatkan mukanya ke skrin, lalu aku terdengar.. muahmuah*

amira melambai tangan, dan aku nampak dia hanyut dengan dunia nye meng'explore' klinik tersebut.. yeah amira mmg suka kawasan yang lapang.. bese la budak2.. test kaki kan.. hahaha..

syukur alhamdulillah.. even  kadang2 aku sedikit penat melayan amira, tapi ak bersyukur dia seorang yang aktif dan ingin tahu. melainkan if dia dah tunjuk 'kuasa' nya dengan nak pukul kanak2 lain aku akan amik tindakan.. owh.. dia mmg tak takut org. org yang takut dgn dia.. ahaks~~ aku suka amira safiyyah yang aktif.. walaupun aku juga perlu 2 kali ganda aktif dari dia untuk mengawal amira.. he3.. 

owh yer.. umi bitau yang tinggi amira bertambah tapi berat amira statik.. 8.2 kg.. patutla balik ari tu, aku tak kisah pun nak dukung amira.. ringan kan..hehehe.. 



amira atas boot kereta umi.. dan hasilnya boot kereta umi calar.. tahniah!!


amira dengan bonda syai.. yeah amira loves her more than others.. hehe3

tu jer. ok bai

Wassalam. ^_^

4 comments: