Monday, March 11, 2013

Catatan #2


dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari

11 Mac 2013

Alhamdulillah.. diam nya saya bukan bosan, bukan kecewa.. namun terus berdoa dan momohon pada Allah agar dipermudahkan segala urusan dan diberikan kesihatan yang baik.. benar.. sakit yg Allah beri wat kita insaf dan setiap hari ingin bertaubat kepada-Nya.. 

Alhamdulillah.. 14 dos ubat setiap hari.. dan pasti saya ada skip2 jugakkan.. hee. syukur pd mu ya Allah.. akhirnya terasa kurang sakit yang di alami.. sakit-sakit dada juga sudah tiada.. dan saya  boleh bernafas sperti biasa..syukur pd mu ya Allah..

sepanjang sakit yang saya alami.. saya belajar betapa besarnya kebergantungan hamabaNya kepada Dia.. saya saat berdoa moga Allah sembuhkan saya dari sakit ini, dan bersabar menunggu untuk sembuh Allah perkenankan.. Allah kuatkan semangat saya.. even sakit, saya tetap wat keje-keje umah, wat keje2 master.. x der la mengular jer.. sian umi dan abah, kalo balik2 tengok rumah bersepah.. xper..saya wat jugak yang termampu untuk menjaga rumah asal umi dan abah balik pd waktu petang xder la tension kan..

dan saya juga berdoa agar saya sempat nak submit thesis saya.. tarikh akhir saya 27 mac ini.. moga Allah permudahka segala urusan saya.. saat ini, saya prepare nak hantar ke examiner internal saya untuk menilai correction saya.. saya harap besok tak punya masalah sehingga urusan saya tertangguh..aminnn..

owh yea.. 2 minngu lepas saya pergi SALAM untuk menerima result darah saya.. alhamdulillah, even x smpi tahap normal, tp skit lg la nak normal.. heee.. dan skang ni pun rasanya berat saya dah bertambah..mana taknya.. makan, makan, makan.. lagi2 bila stress, bila rindu suami bila rindu baby amira.. makan, makan, dan makan.. heee... banyak duit spend untuk makan semata.. ^___^

ok la.. dah penat.. saya nak rest dulu.. mohon doakan saya.. cemerlang dunia dan akhirat.. aminnnn

Wassalam.. 

^__^v



1 comment:

  1. salam..boleh saya tahu akak ni sakit apa..? (mengah2, jantung berdegup laju)

    ReplyDelete