Friday, March 22, 2013

Kisah Serum Clinique

dengan nama Allah,aku memulakan rentak jari menari...

Tadi aku chat ngan sorang member aku, dia tanya aku pasal serum. Owh, pasal serum aku kurang arif sikit..aku hanya tahu set penjagaan muka yang basic jer..so tak mustahil la muka aku 'cantik' sangat kan.. so aku tak membantu dia dalam hal ini..ok tak per

So, malam tadi kitaorang chat kat Fb. Aku ada perkara yang ingin dibincangkan dengan member aku ni.. kira dia ni penasihat aku la.. tanpa gaji. heee. aku copy paste email yang aku terima kat chat box kitaorang untuk di beri pandangan. Then, dia reply la:


Jap
Akn tgk exp ak jap


so aku tunggula dia. pas tu.. tiba-tiba masuk msg dia kat chat box:


Argghhh
Frust
Aku kalah bid serum kt ebay!!!!!
Serum clinique lak tu
Hisyyyy
Puas ak tunggu hingga saat terakhir
Dapat 1/3 jer dr harga
Benci btolll
Dah ar aku nk masuk lab
Frust betol
Nnti ak bg cadangan


haha.. so cute. Discussion kitaorg ditangguhkan. Dan aku harap tak der apa-apa buruk berlaku di lab member aku ni..peace ^____^ v

No comments:

Post a Comment